Formular RMA

Date contact

Informatii pentru retur

Iti oferim retur gratuit la easybox. Coletul nu poate depasi 44.5 x 39 x 47 cm / 20 kg. Vei primi toate informatiile prin mail, dupa aprobarea cererii RMA.

In cazul returului la curier, costurile sunt suportate de client.

Informatii necesare pentru inlocuire

Clientul suporta costurile de transport.

La ce adresa doresti sa-ti trimitem noul produs?

Informatii pentru reparare in perioada garantiei

Pentru DVR-uri, NVR-uri, camere IP, videointerfoane IP, va rugam sa ne scrieti parola dispozitivului.
Costurile de transport sunt suportate de catre noi. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect, impreuna cu accesoriile aferente, copie a facturii fiscale si copie a certificatului de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Te rugam sa completezi adresa de ridicare si returnare (dupa reparare):

Ce se intampla mai departe?
Cererea ta va fi inregistrata si va fi aprobata/respinsa de un operator. Dupa ce va fi aprobata, vei primi instructiuni pentru expedierea produsului.
Nu trimite produsul inainte de aprobarea cererii!
Vei primi cate un e-mail la fiecare modificare a statusului.
Facem tot posibilul pentru a solutiona cererea ta in cel mai scurt timp.