Formular RMA

Date contact

Informatii pentru retur

Clientul suporta costurile de transport.

Informatii necesare pentru inlocuire

Clientul suporta costurile de transport.

La ce adresa doresti sa-ti trimitem noul produs?

Informatii pentru reparare in perioada garantiei

Pentru DVR-uri, NVR-uri, camere IP, videointerfoane IP, va rugam sa ne scrieti parola dispozitivului.
Costurile de transport sunt suportate de catre noi. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect, impreuna cu accesoriile aferente, copie a facturii fiscale si copie a certificatului de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Te rugam sa completezi adresa de ridicare si returnare (dupa reparare):

Ce se intampla mai departe?
Cererea ta va fi inregistrata si va fi aprobata/respinsa de un operator. Dupa ce va fi aprobata, vei primi instructiuni pentru expedierea produsului.
Nu trimite produsul inainte de aprobarea cererii!
Vei primi cate un e-mail la fiecare modificare a statusului.
Facem tot posibilul pentru a solutiona cererea ta in cel mai scurt timp.